bloggenjosse

to LA and back pt 9

Kategori: Allmänt

Redan nio delar!! Känner att jag måste göra klart den här jäveln nån gång. 
 
 
 
 
Såhär såg min frukost ut i princip alla morgonar... blev lite allergisk mot jordgubbar i slutet. 
 
 
 
 
Öfff tycker bläckfiskar är så äckliga med sina armar. Påminner om spindlar typ. I vilket fall är det här på Monterey Bay Aquaria, så de flesta restrerande bilder är fotade genom akvariumglas och därav den sämre kvaliteten, ursäkta!
 
anemoner, inte rotfrukter
 
som sagt, akvarieglas. Herr von otter äter pärlemorsmussla eller om det är högklassigt ostron, vad vet jag. 
 
 
Freddie fick gå en liten dykarskola!

Eller tja dykning... det blev mest studerande av himlen tror jag. Hehe titta så menlösa de ser ut här!! Typ sköldpadda på rygg. 
 
 
Nu tror ni att det var mest maneter på det här akvariumet, det fanns en del men fiskar är rätt boring plus att bilderna blev bäst på maneterna. 
 
 
 
 
Så nu börjar jag skymta ljuset i tunneln! Nästa gång är vi i San Francisco tror jag. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: