bloggenjosse

booring!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

fan!!! kom på att jag behövde spärra mitt abonnemang, för även om ingen vill ha min fula (MEN ÄLSKADE) telefon är ju simkortet värdefullt antar jag, så jag spärrade det nu. Och alla sms är borta. Oavsett om jag får tillbaka telefonen eller inte (jaja då är dom ju borta ändå). Fan!!!! Har ju hamstrat smssom en dåre för att minnas tillbaka alla underbara och dåliga grejer som hänt i 1½ års tid!!! Funderar på att köpa en ny mobil i alla fall. Hatar den jag använder nu. Det är typ en svartvit nokia (pappas gamla) men den är så sjukt seg att smsa med och den är bara helt fel!!!! Funderar på den äldsta nokiamodellen som finns, tyvärr är den inte svartvit i skärmen och jag har ingen väckarklocka som vrålar ITS TOIME TO GET OPF men det är ju bättre än inget.... 300 spänn kostar den typ. Straffavgift kan jag väl se det som. Helvete. FML etc osv öööhöhöhhh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: