bloggenjosse

ingen sörjer när du dör ingen ska sakna det du gör

Kategori: Allmänt

Var i stan på en shoppingrunda petite. Uppdaterade min plattång som jag snott från mamma och använt rätt länge trots att det är lättare att platta håret med två pinnar. Så nu ska det bli ändring tänkte jag.

Att hitta på clabbeaffären var däremot svårt. Tyckte man borde hitta tänger och annat under "el" men där fanns det bara lampor och sladdar och jag såg jävligt vilsen ut där jag flackade runt med min mulberry (bayswater) på sned. Fanns inte heller vid hobby, barn, kök eller fritid. Fritid var den jag trodde mest på förresten. Även fast det låter skevt. "Ja när jag inte odlar blommor eller sorterar frimärken brukar jag på min fritid platta håret". Men man vet ju aldrig med clabbeaffärer.

Tillslut hittade jag min tång vid kroppavdelningen, det lät ju rätt. Även om kropp var ihopknöcklat i hobby. Å andra sidan kan man säga att min kropp är min hobby. Oftast.

Så nu har jag en plattång till ett ganska bra budgetpris. Har researchat igår och den ska tydligen funka men med såna här billiga saker kanske det skiljer sig per produkt. Återkommer med en recension strax!!

Kommentarer

  • katiewatiecamoilelociousness säger:

    flat bitch fuck yeah totally ;)))PPP <3

    2012-10-07 | 02:12:04

Kommentera inlägget här: