bloggenjosse

kallt kallt väder ute på sjön

Kategori: Allmänt

fyfaan vad kallt det var idag. Har alltid klätt mig för varmt (min standardoutfit när jag ska till jobbet; stickad tröja, jeans och skinnjacka) men idag var det fan kallt med det!! UUUHH.

Vill helst pausa tiden just nu. Det är så himla fint med alla färger på träden, det är ändå bara typ fem grader (lär ju bli kallare sen även om vi lever i förnekelse in i det sista) och höstkänslan är maximal just nu.

Imorrn blir det puffning, post och eventuellt vre. Sitter och velar om jag ska anmäla mig, är så himla trött (jag skaaaaa sova) men vickar jag inte på morgonen kommer jag antagligen sova till tolv-ett och inte vara uppe nio och ta nån höstpromenix i stan (som jag tänkte isåfall). Åh. Motivation någon! Lathet bort!!

Att det är höst borde kanske duga?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: