bloggenjosse

odefinierbart nyckelben

Kategori: Allmänt

Hade jag inte suttit med håret inlindat i en silverschampokalufs hade jag legat död i sängen vid det här laget. Är så SATANS trött, fattar inte!! VRE ringde inte imorse så jag sov ju till halv tolv, sen segade jag fram till puffning post och puffning igen. 
 
Gah. 
 
Försökte fota lite i trädgården i alla fall i ett desperat försök att få till lite höstbilder. 
 
Justja, jag har bokat bilservice idag också. Med nån norrländsk bilmekaniker som stod i en sågverksverkstad och svarade i telefon (efter sjuttiofem minuters telefonkö eller så, utan nån knasig bakgrundsmusik!). Puffmamman har beordrat mig att fixa både service och bilbesiktning till biljäveln och jag är verkligen nära att be om ersättning för det är ju ett jävla heltidsjobb det där. Nu ska jag till akalla den tolfte SJU på morgonen och vänta på att biljäveln blir tillpiffad. "Dä särväras frökåst näre är så tedegt" förklarade mekanikern i telefon. "Tjoho" svarade jag och hoppades att undertonen kom fram ordentligt. Det där erbjudandet måste vara väldigt speciellt för arbetarna där eftersom han nämnde dealen typ sex gånger under vårt fem minuter korta samtal. 
 
Jag cyklade bort min vattenflarre igår. Fattar inte hur det gick till men alltså behövde jag en ny så jag passade på att köpa en efter puffningen. Men när jag kom ut från city gross kom jag inte bara ut med en vattenflaska utan även en smoothie och en stor påse naturgodis också som jag smällt i mig udner dagen. Halva i alla fall. Åhhhhh. Puffdagar funkar inte för mig. Jag måste ha struktur och postdagar helst!!
 
Funderar på att klämma ett till south park-avsnitt men har förvånansvärt nog inte lust med det, vill bara sova. Måste vänta ett tag till på schampoeländet att verka så jag får väl göra något annat då BORING.
 
 
bild från i söndags, sparar lite på dagens bilder hehe.
 


 
 
SÅ HAR NI NÅGOT ATT LÄNGTA EFTER BLOGGERZZZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: