bloggenjosse

säg inte nej säg kanske kanske kanske

Kategori: Allmänt

alltså jag har tänkt femtio ggr om att blogga, men det har inte blivit av. När jag postade i torsdags skrev jag ett blogginlägg i huvudet men det kom aldrig upp här tyvärr. Kanske skriver det en annan gång. 
 
Har banne mig inte ens skrivit dagbok sen i tisdags hehe. Jag var ute ons fre och lör och då brukar jag inte vara vid fulla (höhö) sinnes för att kunna ens hålla en penna när jag väl kommit hem. Men men! 
 
Idag har jag lämnat bilen till puffamiljen. Eftersom jag kör bring hela nästa vecka ska de ha bilen eftersom deras egna är på reparation. Hoppas snabbstädningen jag gjorde i den dög. 
 
Åh det var ju jättefint väder idag!! Hade tänkt ta nån hurtig promenad i den mysiga höstsolen men nä, lat som man är låg jag mest i sängen. Och städade rummet. Och spelade gitarr. Fick lite promenad iallafall när jag gick från puffarna. 
 
Blöbläboring vad otaggad jag är på att skriva. Ni märker ju. Det här måste vara segaste texten att läsa sen maggan graaf-boken. Jag vill rita tror jag men när jag tänker vem jag ska rita stannar jag bara upp och tänker typ öööhnä öööhkanske ska spela gitarr ellenåsåntööööh. Men nu ska jag minsann fatta pennan! Frågan är vem jag ska rita bara. öööhh.
 
 
höst damnit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: