bloggenjosse

shoulda coulda woulda

Kategori: Allmänt

Sa jag förresten att jag såg Daniel Adams Ray igår på karlaplan?? Var fett sur över att jag var tvungen att cykla tillbaka till kontoret när jag bara gjort halva rundan(och sen ut igen) för att jag glömt en kodbricka som var absolut nödvändig för restrerande halvan. Så cyklar jag där på trottoaren då jag ser en liten kille med hatt och lång svart rock, en mustasch ungefär som på gröna lundsaffischen som sitter i mitt rum och åååh!!! Var tvungen att bita mig i läppen för att inte brista ut i ett asgarv och hade fullt sjå med att hålla styret rakt (vore ju iochförsig en effektiv skrattstoppare att köra på honom) (eller?). 
 
Kul kul! Idag var bara åtta ½ timmars arbetsdag, det var extrainsatt personal och allt. Så jag slutade inte alltför lång tid efter min egentliga sluttid. 
 
På väg hem hämtade jag ut min telefon!!! ÄNTLIGEN. Spyr verkligen på pappas telefon. Den har ALDRIG nån täckning och efter att ha laddat den hela natten laddade den ur på förmiddagen. Utan att jag gjort mycket mer än att ha den påslagen. Fyfan. 
 
Min telefon i alla fall, yaaaaay!! Det ÄR inte min gamla, det vet jag ju. Men ungefär! Den har en färgskärm som kommer få mina ögon att utveckla gråstarr eller någon annan ögonsjukdom (typ enda jag kan? Ögoninflammation?) OCH en talande klocka! Språket var inställt på svenska, men när jag upptäckte talande klocke-funktionen ställde jag genast om till engelska och hon låter nästan exakt lika irriterad och brutal som i min gamla nokia!! <3
 
Kommer säkert ta ett tag innan den helt tagit över platsen från min gamla, men jag ska vårda den ömt och ge den en ärlig chans samt några heliga sms! Ordningen återställd you guys!!
 
Nu ska jag ladda på musik till inbyggda mp3n (visste väl att jag hade en smartphone!) tjoho!! Typ roligaste jag vet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: