bloggenjosse

smaskar

Kategori: Allmänt

var så stöööört trött idag trots att jag bara puffat, gått promenad med Z och gått i stan med Camilla. Höll på att däcka framför datorn nu vid halv tio, men sen vände Sverige-Tysklandmatchen till svenskarnas favör att jag blev pigg. Så pigg att jag håller på att äta upp alla torkade mangosar jag köpte idag när jag våldgästade hötorgshallen för sjuttiofemte gången i år.

Mest är jag uppe just nu bara för att jag precis slängt iväg mejlet till den där ponnypappan jag snackat om? Nä kanske inte. Han hade i alla fall fått mitt nr+namn av nån anledning från helgens tävlingar (inte från mig och knappast från ridsports redaktion) och stalkade mig igår och idag per telefon för att jag enligt honom visat bilder på hans dotter han ville köpa. Hur som haver. Jag blir glad. Självfallet var det nån annan fotograf på plats som visat bilder och som han ville köpa av och jag råkar veta också vilket företag fotografen var från.
Ur samtalet:
"Du råkar inte veta vem den fotografen var då?"
"Haha, nej tyvärr. Har INGEN aning faktiskt. Meen däremot fotade jag några bilder, om du smsar din mejladress skulle jag kunna skicka några provbilder..."

Jag tror fotografer jobbar så i fotovärlden! Aldrig att jag skulle leda honom till det där företaget!!

Så hursomhaver har jag nu fixat alla åtta bilder jag kände var acceptabla, fixat så de är copyrightade och förminskat samt mejlat dem. Håll tummarna nu för lite extra cash!!!
 
Nu har vaken till och med börjat på radion så nu MÅSTE jag sova, bring imorrn!
 
 
Typ den här skickade jag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: