bloggenjosse

today i just feel like doing everything

Kategori: Allmänt

När jag är bakis blir jag sjukt ordningssam! När andra ligger i sin säng och dör så städar jag, plockar och fixar samt är ovanligt trevlig mot allt och alla (detta efter jag legat i sängen och dött förstås). Idag har jag städat ur hela min garderob, städat rummet och sorterat/slängt massa.

Vill typ lägga upp en bild på hur mitt rum ser ut, är så himla stolt!! Hehe. Skön känsla i alla fall att sitta i sitt nystädade rum.

Nu ska jag äta, för det har jag inte hunnit göra eftersom jag fixat den delen av dagen jag varit uppe, sen ska jag rita, kolla finalen av ung och bortskämd och fixa med bilder.

MEN det viktigaste är att förbereda mig inför imorrn! Jepp, ponnyhoppning @södertörn! Skjutjärnsreportern är redo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: