bloggenjosse

veckan som inte fanns

Kategori: Allmänt

Har skrivit fel vecka i min dagbok i typ fyra veckor nu... så nu kör vi vecka 40 all over again!

Som kunde börjat bättre. Inledde starkt med en försovning till jobbet och eftersom det var lite post idag segade jag som fan så jag skulle få lite övertid. Det var tråkigt väder men varmt som fan så jag funderade på att ta av mig fleecen men visste inte om jag hade lagrat odörer på min tshirt så den fick vara på ändå.

Sen var jag tvungen att tacka nej till jobb imorrn pga puffning. Och det ser ut att BARA vara ett jobb imorrn(puffning)!! FUCK. Hur ska jag tjäna pengar på det här snigelsättet?? Visserligen har jag inte fått lön än från varken ridsport eller bring så det är bäst att oktoberlönen blir FET annars vet jag inte vad jag gör, septemberlönen var ju inget att hänga i lönnträdet precis.

Ska fan söka ett till jobb. Mina fem räcker inte.

Fast först ska jag muntra upp mig med south park.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: