bloggenjosse

försöker kurera

Kategori: Allmänt

Hej bloggen.
 
Phu. 
 
Nu är helgen äntligen över. Så förra veckan blev det alltså sju arbetsdagar, några lite lättare och andra lite tyngre. Helgens dressyrtävlingar var stört jobbiga, speciellt om man är sjukt trött och har feber och allehanda symptom. När jag kom hem söndag kväll var det bara att börja försöka skriva artikeljäveln som blev skitdålig, jag fick asfula bilder och det kändes helt enkelt inte så bra. 
 
Igår jobbade jag för bring igen, när jag kom ut på rundan kände jag att det var en dålig idé. Det kände jag i och för sig redan på morgonen men lustigkurre som jag är vill jag gärna tänja gränserna lite. Elva timmars nonstop arbetsdag senare var jag slut i kroppen. 
 
Fast jag har ätit massor hela helgen, så det räcker för fem helger framöver (är det tänkt kanske) så energiintaget har det ju inte varit fel på! 
 
Har börjat hosta som fan nu så jag antar att jag är på bättringsvägen. Hostning brukar ju vara slutfasen. 
 
Idag blev det i alla fall inte lika jobbigt som jag tänkt mig, VRE ringde mig förvisso hela dagen igår och erbjöd jobb men det var såna pass som gick över kl 14 och jag måste ju hinna puffa också! Så dagen blir istället puffning, direkt till posten täby, sortera post tre timmar och sen tillbaka till åkeshov, hämta puffzen och sedan till stallet i ilfart och hem klockan tio. 
 
Blir ingen bild från tävlingen för de var fett fula. Eller kan ta en på helgens vinnare kanske
 
 
 
Här är sööööta VIP istället <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: