bloggenjosse

från det ena till det andra på youtube

Kategori: Allmänt

åh jag borde verkligen sova. Blir bara värre och värre med min förkylning och jag ska upp sju imorrn. Men jag har fastnat framför youtube!!

På sidan finns en sidebar med related videos, och nu när jag kom hem hamnade jag helt sonika framför en video där FredagkvällsMalin intervjuade One Direction. Nästa youtubegång (nu alltså) kom en "most evil children in history"-video upp och från den hamnade jag på jamande katter och sist nu Butterballvalpen som försöker ta sig ner för en trappa. Haha...flest tittade videos är på djur, mitt hjärta smälter varje gång jag ser nån fluffig kattunge, ylande hund, katt som blir rädd för poppande popcorn, hundvalp som klänger på tålmodig katt osv...Man fastnar och har snart tittat igenom halva youtubes djurvideoarkiv!

Det enda man får passa sig för är när spindelvideosarna ploppar upp. Då får man göra en ny sökning!

Nu måste jag seriöst försöka sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: