bloggenjosse

hugger träd

Kategori: Allmänt

Fan. Mår bättre än igår men är fortfarande sjukt snuvig, ont i halsen osv. Tänkte i alla fall dra en repa till stallet idag och kolla in tävlingarna väldigt anonymt. Alltså inte intervjua eller så men bara hålla lite koll, testa objektiven och så.

Nu har jag kommit in i den där varannan-sekunds-fasen. Ena sekunden drar min mage ihop sig och jag blir hur nervös som helst medan jag får tunnelseende och andra känner jag den där underbara lättnadskänslan, slappnar av i axlarna och bara "men vafan gurl, det här fixar du!! ;D".

Jag behöver i alla fall inte ha klart frågorna idag vilket är skönt utan det ska vara klart ikväll. Har skrivit lite bakgrundsfakta men måste nog researcha mer. Sen knarka alvedon och hoppas att jag inte är snormonster imorrn, det vore ju för täsky.
 
Jag vet ju också att såfort jag intervjuat första vinnaren släpper all nervositet i princip och jag går bara in helt i mitt jobb. Hoppas det blir så imorrn också. Pray. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: