bloggenjosse

(jag tror hösten kan bli lång)

Kategori: Allmänt

Å ÄR SÅ SJUKT TRÖTTTTTTTTTTT. Första dagen på bring citymail, hade bara sovit fyra timmar plus inte ätit så jättebra så dagen blev väldigt seg. Sortering sju timmar, en halvtimmas rast (sov i omklädningsrummet, ryckte till varje gång nån närmade sig dörren) plus en och en halvtimma utdelning. Själva utdelningen (på östermalms ghettogator, ooh fancy) var rätt lugn. Bara boxar eller hissar och bara typ tre springportar.

När jag slutade vid fem så gick jag från karlaplan till sveavägen för att handla cashewnötter på lidl. Alltså jag måste sluta bli så specifik i mina mathandlarvanor, det blir bara jobbigt det här!

Så nu väntar jag mest på att klockan ska bli kvart i åtta så jag kan åka till stallet. Det är ridning idag ju!!! Bästa dagen på veckan!! Hoppas jag får aramis för bövlen. Måste typ sova sen så fort jag kommer hem (vilket borde vara runt tio) eftersom min upplärare föreslog att jag skulle komma dit sju imorrn. Fyyyyfan alltså. Jag får se till alla fördelar, som typ pengar och lön och sånt. Klamra mig fast vid det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: