bloggenjosse

to LA and back pt 3

Kategori: Allmänt

ooorkarinte bloggaaaaaa. så jag kör vidare med USAbilderna. Boring. Imorrn är det bring citymail igen. Är typ frisk nu btw.
 
sequoiaträd, alltså världens största trädras typ
 
Lite högre upp i bergspasset
 
 
 

 
 
 
 
murmeldjur
 
 
Här var  vi allra högst upp i bergen, jättetunn luft och snö på marken. Svalt och härligt!
 
Sen kom vi ner på andra sidan passet och det blev varmt igen
 
Jag råkade upptäcka en westerntävling, tvingade pappa att stanna och segade kvar där aslänge. Allt för att stilla min hästabstinens! SÅ SÖTA HÄSTAR EMEHRGEED!!!
 
 
 
hårsis hårsis hårsis <3
 
 

 
en mindre håla..hittade inget bra motell
 
 
 
 
Kom in till Lone Pine och fick rum på ett motell med pool! Freddie blev glad!
 
 
En typisk saloon. Fast med 21årsgräns, så vi kunde inte sitta där.
 
Hehe fick en sabla pint när jag beställde in öl (sierra nevada, sjuukt god!!!). Ljög om att jag var 21 och sedan fick mamma en chock när hon såg storleken ("du dricker INTE den där själv!!") 
 
slut! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: