bloggenjosse

vad är mitt pris???

Kategori: Allmänt

Måste ju svara vinnaren som ville ha min bild!!! Ingen aning om vad jag ska ta för pris. Vill helst ta en hundring, alltså hon ska använda bilden genom att skicka den som tackkort till spons plus djursholm så den borde ju vara värd det? Men när jag väl började skriva mejlet rörde sig mina fingrar mot 5+0-tangenterna och jag vågade inte skriva ut "100kr". Åååhhhh.

Men nu när jag skriver det här känns det mer som att 100kr är rimligt. Hon kan ju inte bli sur för det? Jag tycker inte jag kan mejla bort bilden bara sådär eftersom jag inte känner henne plus att hon har bilden på sin mejl vilket gör att hon kan använda den på internet osv (något jag inte orkar informera om att hon egentligen inte får göra utan min tillåtelse och egentligen dyrare pris). Kan ju inte följa "svenska fotografers prislista" där dom för ett enskilt foto tar typ 750 spänn. Känns lite magstarkt. Men å andra sidan fanns inte min situation listad där.

Äh nu mejlar jag att hundra spänn blir det. Undrar om jag ska bifoga bilden också i mejlet eller om jag verkar trustworthy nog att mejla bilden efter insättning på kontot?

här är bilden igen om ni undrar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: