bloggenjosse

you go to my head, like a sip of sparkling burgundy brew

Kategori: Allmänt

Så när jag jobbat idag från 8-16 var jag inte inställd på att sluta tidigt eftersom posten ville att jag skulle jobba också (i täby). Skulle stå och sortera. Eller? När jag kom fram var det tydligen brevbäring IGEN för att nån lat jävel inte gjort klart sin runda. Så det var bara att hoppa ut ur bringkostymen (nej hade inte den när jag kom till posten) och in i postenkläderna och försöka köra så mycket jag hann. Vilket i och för sig inte blev så mycket för jag har inte så bra koll på täbyområdet .

Är rätt slutkörd i kroppen nu. Funderar på att inte lägga upp tillgänglighet till vre imorrn, å andra sidan kanske dom inte har några uppdrag jag kan ta ändå. Och då verkar det som att jag absolut vill jobba när det i själva verket inte spelar större roll, alltså helst inte! Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: