bloggenjosse

tangentbordet forsoker overtala mig att jag ar vietnames

Kategori: Allmänt

genom att andra pa bokstaverna till vietnamesiska. Javligt jobbigt att fa fram nagonting vettigt! Men jag stridar pa. 
 
HCMC ligger bakom oss, men vi aker tillbaka dit nu ikvall fran Nha Trang som var var sista anhalt i Vietnam.
 
For nu aker vi till Kambodja! Sa vi aker buss i elva timmar typ till HCMC/saigon, vantar dar i tva timmar innan nasta buss tar oss till Phnom Penh. Ska bli valdigt spannande, och kul med forsta bussresan som ar i en sleeping bus. Hoppas vi far bra platser och att det ar lika mysigt som sist, nar vi akte sleeping bus fran Mui Ne till Nha Trang. 
 
Det har hursomhelst varit jatteskona dagar har med lite mer sol sa vi antligen har brant oss och vi har fatt bada, fatt salt i nasan och sand i oronen, jag har borjat lasa igen och blablabla det enda jag vill saga med detta ar att jag langtar efter torkad mangoooooo. Oke. Bye. Tam Biet och vi ses i Kambodja. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: