bloggenjosse

xin chao min van

Kategori: Allmänt

bloggen bloggen bloggen... dig som jag skriver i oftare an min dagbok. Detta ar tyvarr sant eftersom jag ligger ungefar en MANAD efter i min dagbok!!!! katastrof!!! men nar man ar ute pallar/kan man inte skriva nar man kommer hem, och dagen efter ar man bakis och sen blir det uppskjutet gang pa gang och aah... 
 
Ridsports redaktion har varit pa mig att bevaka en dressyrtavling i segersta!! Och jag har inte haft internet pa en vecka sa jag laste nyss ett mejl fran igar dar de gramsade over snabbt svar, sa jag skrev att jag var bortrest till maj. Borde jag skrivit till dem tidigare? det kanske jag borde. Det kandes bara inte som att jag behovde saga till eftersom det ar ett sa pass sporadiskt jobb.
 
Just nu ar jag: brand, trots att jag solat utan solisar har jag vita skuggor under ogonen, sexigare med morka ju. Sa jag ser mer ginger ut an vad jag ar. Jag ar dessutom fylld med vatten for att jag svept i princip en hel flarre vatten pa ratt kort tid vilket gor att jag maste ga ifran internetcafeet pa toa tjugofem ganger i minuten. Och sa haller disken med mp3filer till min mobil pa att dampa loss sa jag kan inte fora over nya latar och jag maaaste fa uppdatera den javeln ahhw giv mig styrka!!!!!
 
Hursomhelst, nu ar vi i mui ne i vietnam, klockan ar exakt 21:23 och om tre och en halv timma sitter vi pa buss till nha trang, sista anhalten innan vi maste getthefockoutta vietnam, visat runnar ut pa sondag. 
 
nu ska jag uppdatera flygnjutgnagbloggen, men jag alskar anda dig mest. Hejda. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: