bloggenjosse

blir lite handfallen

Kategori: Allmänt

Det värsta är när jag pendlar så kraftigt i tankarna. Alltså positiva tankar, höga toppiga berg varvat med negativa tankar som störtdyker djupt ner i mörka dalar. Jag finner mig själv sitta stirrandes rakt fram med glasartad blick utan att göra någonting alls och jag får med stor kraftansträngning slita bort mig från min zombiefiering. 
 
Jag är så satans nervös inför imorgon. Blandat med; Varför gör jag så stor grej av allt? Jag kommer verkligen ångra imorgon att jag stressat upp mig så mycket inför det här eftersom det var en PIECE OF CAKE. 
 
Jag kan inte sova, har sovit fantastiskt lite de senaste dagarna och nu vill jag sova men då får jag inte för jag ska hämta päronen på arlanda om tre timmar. 
 
Under den tiden måste jag researcha allt jag kan så jag kan känna mig lite lugnare,
 
men jag får någon slags likgiltig känsla inför allt, spelar det någon roll och varför ska jag ens bry mig??? 
 
Jag borde städa mitt rum. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: