bloggenjosse

just seizing the day

Kategori: Allmänt

Har sitter jag och skriver pa koh samui. Jag och camilla har precis tryckt i oss dagens sista pad thai efter en lang, intensiv och handelserik dag. Vaknade fyra, massa baht forsvunna fran planboken och en dod mobil. What more to ask for?? 

Annars jobbar jag pa att tagga ner mitt backpackerideal, man behover inte gora en miljard grejer eller trekka i djungeln varje dag och det gor inte sa mycket om man spenderar lite mer pengar nagon dag.

Har lamnat in min mobil till en tant som jag hoppas kan blasa liv i den. Det kanns bara sa javla onodigt om den dor pa riktigt eftersom jag da maste kopa en mobil PLUS mp3 om det inte ar sa att jag fixar nagon mobil som har inbyggd mp3. Som helst ar valdigt billig ocksa. Gah. 
 
Har forsokt hanga med lite i melodifestivalssvangen men det gar inte sa bra! Boring. Sa nar vi har tv pa rummet vilket vi haft bade i patong och har kollar vi (jag) pa musikkanaler, har blivit helt kpopfralst nu och piper hogt av fortjusning nar tinker taylor soldier swift gar pa med i knew you were trouble. 
 
Bloggar forresten pkinlagg om resan har www.flynibbleenjoy.blogg.se 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: