bloggenjosse

Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Kategori: Allmänt

Sett på P3guld nu! Kunde inte se det igår eftersom jag var ute med Sofia Ullis&Camilla (det var helt klart värt det förstås) så jag såg det idag, som den p3nörd jag blivit. Det var inte så jättebra. Ganska skämmigt faktiskt många stunder. Ska lista några av de gånger min skämskudde togs fram, i ungefärlig kronologisk ordning:

- När first aid kit rappade i början.... kändes fö som världens sellout att ens dela ut pris, kan de inte hålla sig till att spela in videos i skogen med digitalkameror och spela in låtar i garderober??
- Frej öppnar sitt hjärta i sitt "tacktal"
- under norlie&kkv's samt alina devercerskis framträdanden, båda deras låtar är sjukt dåliga
- guldmickens utdelare. ÅÅH VAD TRÅKIG HAN VAR. Var han sarkastisk eller ironisk eller var han bara sjukt tråkig??? Funderade starkt på att stänga av då.
- alla jävla videoinspelade lyssnarmotiveringar
- Sanna Brådings hela framträdande
- Icona pops hår

- allt med norlie&kkv förresten

- Gina som listar det enligt henne viktigaste med musikhjälpen, tur att Jason snabbt tog över och berättade det egentliga syftet. Fan vad smal hon blivit förresten!!! How come??! Satt hon kvar i buren eller??

 

Ska inte negga så mycket. Vissa grejer var roliga. Soran var kul. Jason, p3s maskot i princip, var bäst förstås. Både live och överhuvudtaget. Att Kent blev årets livegrupp var väldigt kul, mindre kul att de inte kunde vara där och ta emot priset. Utdelarna för årets dans, snubbarna från "torka aldrig tårar" var jääättesnygga. I alla fall han benjamin. Eller var det rollfigurens namn? Hursomhelst, han såg ut som DAR. Heheh!!! Kakan var bra också. Skitsnygg faktiskt. Jag vill vara som kakan. Some die young av Laleh är bra också. Med just den låten har vårens/sommarens/höstens sönderspelande av låten fått mig att gilla den ännu mer så nu ska jag nog ladda ner den till och med hehe. Askul att spela på gitarr!!

Vad mer då? Jag försöker ta tag i packandet till resan nu. Åh det låter som något tvång eller så, och det är verkligen inte så men det är en så stor grej med packning till en jävla BACKPACKTRIPP att det blir så svårthanterligt. Jag är säker på att jag hade samma problem förra gången också!!!

Samma med att byta musiken i mp3n. Som ni kanske vet har jag ganska säsongsbunden musik vilket är viktigt för mig, så jag kommer ta bort allt och lägga in låtar helt från scratch vilket tar väldigt lång tid. Egentligen borde jag göra det idag. Men så blir det som med packningen; "nej jag måste ha laddat ner alla låtar jag vill ha först! Annars kommer jag glömma nån, men då måste jag först hitta alla låtar jag vill ha och då måste jag scanna forum efter nya låtar och det tar lång tid så jag gör det snaart...". Ungefär så resonerar jag. Så ni förstår att mycket skjuts upp till sista stunden. Men det kommer nog bli gjort tillslut. I sinom tid. 

 

 
 
 

 
 

Antagligen de sista frostskadade bilderna här på länge? Kan man hoppas? 

Måste bara inflika, är så SJUKT TAGGAD PÅ RESAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TVÅ DAGAR KVAAAAAAAAAAAAAAR

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: