bloggenjosse

to LA and back pt 12

Kategori: Allmänt

Öhh...fyfan vad 2013 varit boring hittills. Ska väl ge året en chans men jag menar, hallå. Känns som jag haft dubbel otur de två dagar som varit, jobbet gick skit idag och jag mådde allmänt dåligt vilket jag i och för sig fixade av mig själv rätt bra igår. Ska aldrig mer vräka i mig sådär jävla mycket pasta carbonara igen uuhh. 
 
Läste i metro att i år är det ormens år, vilket är lyckobringande eftersom en orm sägs ge tur (man har mat på bordet och sånt där). Kineserna firar nyåret tionde februari så det är väl bara att vänta tills dess då! Kul att det matchade in år 2013. 
 
Medan jag väntar lägger jag upp sista delen av de här jävla usabilderna. 
 
Golden gate bridgeee
 
Enda bilden på mig själv härifrån, pappa fotade väl kanske några till men de lägger jag verkligen inte upp! Ni ser ju hur rött mitt hår är fortfarande. Och sliten jag ser ut. Får mig att tänka på att det borde vara dags att uppdatera den fula headern snart. Snart. 
 
Knäsigt hus i SF
 
Bilden saknar bara lite allehanda filters så är den top nôtch!
 
Finare delen av sanfran
 
 
marinan
 
Söt gubbe som tydligen träffat de flesta världsartister under sitt liv (vilket han visar upp på den blåa tavelgrejen, massa tidningsurklipp uppsatta där). Han dedikerade en låt till mig i alla fall så jag blev lite blyg hehe!!
 
Söt mössa, köpte inte
 
Vi gav den här söte "trollkarlen" lite dricks, tyckte hemskt synd om honom eftersom ingen stannade och kollade på hans "lille-trollkarlen"-tricks, men efter att vi stannat till slöt sig fler upp så då kändes det bättre. 
 
Och så avslutar vi med en solig och ack så intetsägande bild från den här resan. 
 
Nu ska jag kolla lite grejer om nästa resa, the Trip, och sen läsa zlatanboken!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: