bloggenjosse

gossip girl

Kategori: Allmänt

fan nu blev jag helt adrenalinpumpad. Ska få höra massa kul skvaller imorrn vilket är typ det bästa jag vet, så jag är alldeles uppspelt!! 
 
Idag var en bra dag i och med att jag kom iväg till stan och promenerade lite. Har försoffat mig något enormt så det var väldigt skönt att röra på sig och se lite andra saker än hemma. 
 
Idag var en dålig dag i och med att jag haft ont i hjärtat (lungan om ni så vill) hela dagen vilket är en försämring från gårdagen. Sköljde precis ner min tredje doxyferm med kallt te, sju kvar. Efter kartan är slut ska jag vara helt frisk, finns inget annat. Och därför kanske jag borde sova nu. 
 
Fast först ska jag plocka in kaninen som ränner i mörkret. Någon glömde henne utomhus. Ni kanske förstår kaninåtgången i det här huset. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: