bloggenjosse

sista natten i Ko Chang

Kategori: Allmänt

modest rubrik men jag orkar inte trixa till det. 
 
Som sagt, sista natten i Ko Chang! De senaste dagarna har solen lyst fran en klarbla himmel och vi har njutit av varenda sekund nagra fler hudceller fargats rodilskna for att sedan overga till pepparkaksbranna. Sasom det ska vara och anstar en resenar. Jag har nastan drunknat tva ganger pa grund av starka strommar och hoga vagor, men har jag klarat Indien, kajak i halvstorm bland hoga klippor, fast i lera med minishorts pa mork gata i battambang lyckats ta mig in i vietnam under diplomatvisa OCH last ut en hel DeniseRudberg-roman sa vore det val javligt snopligt om jag skulle do for lite trilskande vatten!
 
Jag har dessutom kommit ikapp min dagbok vilket for tva manader sedan ansags omojligt da jag lag ungefar tva manader efter. Men det ar skont att jag catchat upp innan jag ar hemma! 
 
Sa imorrn aker vi, och sedan blir det powershopping i Bangkok innan planet lyfter hem till Sverige och allt blir som det varit forut. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: