bloggenjosse

faslig fredag

Kategori: Allmänt

Hej bloggen. Jag mår något bättre idag i huvudet men är lika snorig och äcklig som igår. Igår var ett rent helvete eftersom barnen betedde sig förfärligt och jag mådde piss. Idag hoppas jag blir bättre. Ni ser ju hur taggad jag är på att barna ska klampa in om 40 dryga minuter och langa beställningar på eftermiddagssnackzz. 
 
Fast jag blev på bättre humör under mitt break idag, först träffade jag den au pairen som bor närmast mig på starbucks, sen träffade jag en annan au pair som bor typ en timma härifrån och vi utökade våra helgplaner. Jag tänkte nämligen åka till Chicago imorgon. Nu är det så att vi antagligen kommer gå ut där så frågan är hur jag tar mig hem. Tågen slutar gå halv ett. Och om jag åker hem då kan jag ju inte dricka eftersom jag tar min bil till stationen. Och det vore ju trist. Så jag får se hur jag gör. Om jag kan stanna över natten på något vis i Chicago. Den som lever får se. Så att säga. 
 
 
Nu är det för övrigt Sverige-Portugal!! Bevakar via ab's livechatt, hoppas sverige vinner!! 
 
För övrigt är det lite läskigt att ta bilder med sin laptop i det här huset som påminner om valfritt paranormalhus. Om ni sett fyran kanske ni förstår vad jag menar. 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Du får akta dig för obehagliga barn och knivar som flyger upp i taket :P

    2013-11-16 | 20:23:11

Kommentera inlägget här: