bloggenjosse

i tvättstugan

Kategori: Allmänt

Kan återge lite från mig i tvättstugan för några minuter sen så ni får en bild av läget. Ofta när jag druckit kaffe eller är bakis brukar jag tycka det är askul att städa&fixa;
 
"SIINCE YOU WEEENT AWAYY MY HEART BREAKS EVERY DAY, YOOUU DON'T KNOW CAUSE YOU'RE (jag vrålar alltså en robbie williams-låt medan jag hänger upp pappas skjortor).... Hmm okay so yeah I mean this shirt is REALLY nice I mean oh my gawd tawtallyy... yeah.. tjuuhuu lalla sure yeah... är nån hemma? Åå det är så sköönt att ingen är hemmaaaaa så ingen kan (jag hittar på egen melodi nu) höraa vad jag sääägeerrrrrrrrrrr...but I mean it shouldn't really matter ammagawd yeahh like whateverrrr....(kommer på ny låt att sjunga) IT'S TOO LATE TO APOLOGIIIIZE, IT'S TOO LAATEEEEEEE (rösten spricker och en nykter del av mig själv skäms)....ammagawd come on I mean shut up tawtally?? Cum un..heheh.Hehe!! Seriosly guys cum unn (härmar Jimmy från South Park, tycker det är hilarious)...what a great audience....okaaaayyy I should tawtally wash these like stromps because its like a amazing yeah and I really (börjar sjunga vad jag säger igen) AND IT'S REALLY GREAAT OH YEAH SURE WHATEVER AMAZING WOHOO YEAAAH likeeee...."
 
Kan hålla på lite till men ni kan ta bort skämskudden nu. Hehe. 
 
Väntar på att Freddie ska komma hem så jag har någon att vara jobbig mot. Börjar bli rätt påfrestande att vara själv med mig själv som ni förstår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: