bloggenjosse

sexy sexy sexy med more sex extra allt

Kategori: Allmänt

Det är alltså sex dagar kvar tills jag åker vilket jag försökte belysa i rubriken. Hehe. 
 
Igår var en tung dag. Som jag sagt sjuttio gånger går allt väldigt snabbt. Jag hinner inte riktigt med i huvudet och skulle egentligen behöva mer tid att förbereda mig, främst mentalt då. Igår kom jag hem från jobbet och tänkte göra en massa saker, det slutade med att jag satt och kladdade med draw something på ipaden, såg South Park och åt naturgodis. Alltså inget konstruktivt. Har ju massa grejer att klara av innan jag åker men igår alltså. Jag tänkte på allt behövde göra och hjärnan bara "nej.". Jag kan fixa saker men när det blir för mycket kan det slå över och jag drabbas av någon slags lathet så inget blir gjort. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag och min att-göra-lista i min kalender förblev oavcheckad.
 
Så nya tag idag! Har redan städat, gjort en tvätt och fixat den timmen jag varit hemma. Bra!! Men lite samma grej hände innan jag åkte till Asien i januari (en tid som jag nu lustigt nog tänker på som "så himla bra, jag tog tag i saker och var sjukt hurtig", nej det var jag inte.), jag ska inte säga att jag var 'otagg' på att åka, men jag var lite likgiltig inför allt liksom. Vill inte säga att det var ett förstadium till depression fast de kanske det var. Hursomhelst. Jag tror allt blir bra när jag väl är i USA! Ni som känner mig vet ju att jag kan få många föreställningar och idéer om hur något ska vara, och när det sedan inte blir som jag tänkt mig känns det ofta åt helvete. Jag är fortfarande rätt dålig på att leva i nuet. 
 
Men min sista vecka i Sverige ska jag försöka göra något bra av. Och se till att jag aktiverar mig hela tiden så jag inte faller tillbaka i någon håglöshet, det är ett väldigt jobbigt läge. 
 
För övrigt, alltså det är ju bara ett år. Men det blir lätt att man förbereder sig som om det gäller permanent utflytt. I wish. Nä jag skoja. 
 
Hm kanske återkommer till det här ämnet, kunde formulera mig jättebra i huvudet när jag gjorde tvätten hehe så jag senare kanske jag kan sätta ord på mina känslor lite bättre.
 
Från en höstpromenad förra veckan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: