bloggenjosse

ska upp om sex timmar och jag borde verkligen sova för jag är skittrött

Kategori: Allmänt

 
 
Känner mig fantastiskt efter men för ungefär en timma sen kom jag på att den här låten är faktiskt en perfekt höstlåt dammit. Så trots att den spelats massa ggr på p3, som är en radiokanal jag börjat lyssna på då&då, så har jag liksom börjat LYSSNA och uppskatta låten först nu. kNas.
 
Förresten duschade jag igår. I slutet av duschande brukar jag raka benen. åtminstone vaderna eftersom de är de enda som syns i mina bcmshorts som jag fortsätter envist att jobba i. Var lite för flink i fingrarna igår dock, så min rakhyvel slant till och fastnade I NAGELN. alltså den körde in mitt i nageln rätt djupt och stannade där. Tack vare att det var så djupt kunde jag släppa hyveln och den stod rakt ut från min nagel. Samtidigt jag testade att göra så gjorde det rätt ont för att inte tala om blodsflödet. Fick vicka och dra ett tag (var lite rädd att nageln skulle följa med) innan hyveln gled ut. Aj.
 
Hade tyvärr inte sinnesnärvaron eller tillräckligt hela/torra händer att fota scenen men jag försökte illustrera den så ni ska förstå. Den gröna sörjan ska föreställa hyveln. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: