bloggenjosse

tio saker ni inte visste om mig

Kategori: Allmänt

Jag hade ju typ en miljard besökare i dagarna, lagom timat när inläggsstatistiken stod på noll. Och nu har ju besökarantalet gått tillbaka till sin forna siffra, noll (0), men jag tänker att om några av er nya kommer tillbaka måste ni ju lära känna mig. 
 
Därför, har jag gjort en liten lista!! Tio saker ni INTE visste om mig. Eller, tio saker ni inte VISSTE om mig. Eller varför inte, TIO saker ni inte visste om MIG!! Here we go:
 
♥ Jag har en ny laptop. Vilket gör att jag ibland råkar klicka bort viktiga sidor, typ confirmation ID's från ambassaden och dylika sidor som inte går att få tillbaka 
 
♥ De viktigaste basvarorna i min föda är som följer: majonäs, knäckebröd och korv 
 
♥ Det finns inget jag vill ändra på hos mig själv. Förutom längden på mina naglar 
 
♥ På tal om naglar; jag har börjat måla naglarna med slutna ögon. Det ger en bättre känsla vilket förhoppningsvis återspeglas i mitt nagellack. Jag har nästan lärt mig att pricka naglarna och inte bara interiören runtomkring mig 
 
♥ Det värsta jag vet är krig, orättvisor och folk som är ivägen för min postcykel 
 
♥ Jag har i smyg börjat lyssna på p3. Men det skulle jag aldrig erkänna. Skjut mig 
 
♥ Jag fortsätter köpa tuggummismaken tropical som jag varvar med päron/citrus trots att det är den sistnämnda jag gillar och att jag mår illa av den förstnämnda 
 
♥ Jag är inte så bra på att komma i tid. Men jag är väldigt bra på att gissa vad klockan är. Den sistnämnda egenskapen använder jag inte så ofta eftersom jag hellre lever i förnekelse om tiden 
 
♥ Jag försöker att inte hata människor eller saker&ting, eftersom det ger fula rynkor i pannan 
 
♥ Jag kan inte räkna. Därför publicerade jag det här inlägget med endast nio punkter 

Kommentarer

  • jessie säger:

    fast det blev ju nio...
    Lycka till i USAAAAA

    2013-10-26 | 21:52:16
  • jessiie säger:

    Gahh jag skrev fel. Menade men det blev ju 10...

    2013-10-26 | 21:52:45

Kommentera inlägget här: